Impresszum:

NÉV: HA-MO-BU FOOD IMPEX Kft

SZÉKHELY: 1196 Budapest, Jáhn Ferenc utca 155.

ADÓSZÁM: 25510025-2-43

CÉGJEGYZÉKSZÁM: 0109279275

Tárhelyszolgáltató:

Név: Rackforest Zrt

Email: info@rackforest.hu

Adószám: 32056842-2-41

Telefon: +36 1 211 0044

Cím: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 11. 5. em. B05001.

Általános Szerződési Feltételek

Bevezető

Jelen általános szerződési feltételek a HA-MO-BU FOOD IMPEX Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1196 Budapest, Jáhn Ferenc utca 155. képviseli: Vu Thi Huong Giang, adószám: 25510025-2-43, nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, bankszámlaszám:

12011148-01569515-00100005 a továbbiakban: Ha Mo Étterem) és az általa jelen internetes oldalon (https://hamoazsiaibisztro.hu/) nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél jogait és kötelezettségeit tartalmazzák.

Az ügyfél a https://hamoazsiaibisztro.hu/  oldalon leadott megrendelésének véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A jelen internetes vásárlást megelőzően pedig elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit és jelen ÁSZF az ügyfél és a Ha Mo étterem között létrejövő szerződés részét képezi.

A Ha Mo étterem arra kéri ezért az ügyfelet, hogy a megrendelése elküldése előtt a jelen ÁSZF-et mentse le és / vagy lehetőség szerint nyomtassa ki. A megkötött szerződés írásban kötött szerződésnek minősül. A szerződés nyelve: magyar.

(Tárhely-szolgáltató neve: Rackforest, székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11-5, elérhetőség: info@rackforest.hu)

I. Az oldal használata
  1. Jelen internetes oldal szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, aki jelen Általános Szerződési Feltételeket kifejezetten elfogadja. A jelen internetes oldalon megtalálható szolgáltatások igénybevételére vonatkozó jogosultságnak nem feltétele a jelen oldalon felhasználóként történő külön regisztráció.
  2. Amennyiben ügyfél úgy dönt, hogy vásárolni kíván jelen internetes oldalon, megadja nevét, keresztnevét (esetleg cégnevét), azt a számlázási címet, amelyre majd a számla kiállításra kerül. A Ha Mo étterem figyelmezteti ügyfelet, hogy a vásárlás során az ügyfél telefonszámának, illetve email címének megadása is a megrendelés hibátlan teljesítése érdekében. A vásárlás során egyéb megjegyzések „rendelés jegyzetek”) is feltüntethetőek az ügyfél részéről.
  3. A Ha Mo étterem ezúton kéri ügyfelet, hogy az esetleges megrendelések során ügyeljen az adatok pontos és hibátlan feltüntetésére, az ezekből eredő késedelmekért, teljesítési hibákért és nehézségekért a Ha Mo étterem semmilyen nemű felelősséget nem vállal, ilyen irányú felelősségét kifejezetten kizárja.

Az ügyfél a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Ha Mo étterem jogosult az ügyfél hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét az ügyfélre hárítani. A Ha Mo étterem a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívja az ügyfél figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

 

  1. A Ha Mo étterem ezúton kéri ügyfelet, hogy a megvásárolt és letöltött ajándékutalványt illetéktelen személyek számára ne tegye hozzáférhetővé. A Ha Mo étterem semmilyen nemű felelősséget nem vállal azon esetekért és az ezekből származó esetleges károkért, ha a megvásárolt ajándékutalvány nem a Ha Mo étterem felróható magatartása következtében illetéktelen személyek számára hozzáférhetővé válik.
  2. A Ha Mo étterem tájékoztatja az ügyfelet, hogy az ügyfél által a megadott és a fenti 2. pontban meghatározott adatokat a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, kizárólag a létrejött szerződés teljesítése érdekében kezeli, tárolj a jogszabályban meghatározott határideig.
  3. Az ügyfél jelen általános szerződési feltételek elfogadásával önkéntes, tájékoztatáson alapuló kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy Ha Mo étterem ezeket az adatokat kezelje és tárolja.
II. Megrendelés és vásárlás jelen internetes oldalon keresztül
  1. A Ha Mo étterem tájékoztatja az ügyfelet, hogy a jelen webáruházon keresztül történő internetes vásárlás a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet (a továbbiakban: „Kormány rendelet”) által meghatározott távollévők között megkötött szerződésnek minősül.
  2. A Ha Mo étterem tájékoztatja az ügyfelet, hogy minden egyes megrendelés esetén a szerződés tárgyának lényeges jellemzőit, a termék ÁFA-t és egyéb kötelező terheket is magába foglaló árát, a kiválasztott termék rovatban találja.
  3. Az ügyfél megrendelhet, megvásárolhat terméket / termékeket. Az ügyfélnek ki kell választani a megvásárolni kívánt terméket vagy termékeket, úgy, hogy megnyomja a „kosárba teszem” gombot, majd a megadja az adott termékből megvásárolni kívánt mennyiséget. A kiválasztott mennyiség módosítható.
  4. A rendszer ezt követően bemutatja azon virtuális kosár tartalmát, amely tartalmazza mindazon termékeket, amely vonatkozásában az ügyfél megrendelést készül leadni.
  5. Az ügyfél ezt követően az ügyfél véglegesíti megrendelését, megadva a 2. pontban meghatározott adatait és bankkártyával tudja kifizetni a termék árát. A megfizetést követően az ügyfél le tudja tölteni a megvásárolt ajándékutalványt. A Ha Mo étterem már most tájékoztatja az ügyfelet, hogy azt külön postai úton nem küldi meg az ügyfél részére.

Az ajándékutalvány ára kizárólag bankkártyával fizethető meg, sem előreutalás, sem egyéb fizetési mód nem lehetséges.

 

6. A jelen oldalon vásárolt ajándékutalvány a vásárlást követő nyolc hónapig kizárólag a 1082 budapest, Baross utca 3. szám alatti Ha Mo étteremben étel- és vagy italfogyasztásra használható fel, sem egészben, sem részben készpénzre nem váltható. Az ajándékutalvány felhasználására kizárólag az jogosult, aki azt megvásárlását követően elsőként felmutatja a Ha Mo étterem felé. Az ajándékutalvány (időbeli vagy értékbeli) részleges felhasználására nincsen lehetőség, kizárólag egy alkalommal használható fel. Amennyiben a felhasználás során az ügyfél nem vásárol az ajándékutalványban meghatározott érték erejéig, az ügyfél nem jogosult a különbözet megtérítésére vagy későbbi felhasználására. Az ajándékutalvány címzettje kizárólag egy természetes személy lehet.

III. Távollévők között kötött szerződés sajátosságai, elállás / felmondás
  1. Az ügyfél a távollévők között kötött szerződésnek minősülő szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. Az ajándékutalvány felhasználása esetén a szerződés szerződésszerűen teljesítettnek minősül, így attól elállni nem lehet. Elállás esetén a Ha Mo étterem törli az ajándékutalványt, mint felhasználható utalványt.
  2. Ügyfél az elállás jogát szóban vagy írásban gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha az ügyfél nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Ha Mo étterem kéri ügyfelet, hogy esetleges elállási nyilatkozatát a későbbiekben igazolható módon küldje meg, ilyen különösen: az ajánlott és / vagy tértivevénnyel történő küldemény módja.
  3. A Ha Mo étterem az elállási jog gyakorlása esetén köteles az ügyfél által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.

Ac curae aliquet vivamus aptent duis congue urna venenatis ridiculus faucibus tincidunt a lorem rutrum nullam potenti adipiscing.Adipiscing.

IV. Panaszügyintézés

A fogyasztó a termékkel vagy a Ha Mo étterem tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

 

Ha Mo étterem címe: 1082 Budapest, Baross utca 3.

Ha Mo étterem elérhetőségi munkaideje:

Hétfő-Szombat: 11.00-21.00 

Vasárnap: zárva

Telefon: +36 30 527 6747

Internet cím: https://hamoazsiaibisztro.hu/

E-mail: admin@hamoazsiaibisztro.hu

Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Ha Mo étteremben (ügyfélszolgálatán) elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Ha Mo étterem harminc napon belül írásban válaszol.

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát.

A szóbeli panaszt a Ha Mo étterem köteles azonnal megvizsgálni és szükség szerint orvosolni. Amennyiben a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Ha Mo étterem a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni.

Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. 

Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Ha Mo étterem indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a fogyasztó neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

 

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben a Ha Mo étterem és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Amennyiben a vállalkozás a fogyasztói panaszát elutasítja, a fogyasztó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

 

A kérelemnek tartalmaznia kell

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  • ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  • a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  • a testület döntésére irányuló indítványt,
  • a fogyasztó aláírását.

 

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Amennyiben a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A fogyasztójogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a 2013. évi V. törvény, valamint a 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást.

Amennyiben a fogyasztó panaszt kíván tenni egy, az interneten https://hamoazsiaibisztro.hu/ oldalon) vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon a fogyasztó és a Ha Mo étterem, akivel szemben adott esetben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

V. Egyéb rendelkezések
  1. Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül a 0 forintos ár vagy olyan ár, amelyből az eset körülményei alapján egyértelműen lehet következtetni arra, hogy az ár hibásan került feltüntetésre.

Hibás ár feltüntetése esetén a Ha Mo étterem felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, amely információ birtokában az ügyfél eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

  1. A Ha Mo étterem tájékoztatja a fogyasztót, hogy szavatosságra vonatkozó és egyéb jogait többek között a 2013. évi V. törvény és a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól   rendelkezései tartalmazzák.
  2. Ha Mo étterem bármikor jogosult jelen általános és szerződési feltételek rendelkezéseit módosítani, amely módosítások a https://hamoazsiaibisztro.hu/ internetes oldalon való közzététellel lépnek hatályba. Ha Mo étterem ezúton kéri ügyfeleit, hogy minden egyes megrendelés leadása előtt olvassák el az éppen hatályban lévő általános szerződési feltételeket.
GDPR

Adatkezelési Tájékoztató

Az Adatkezelő adatai, elérhetősége

A weboldal üzemeltetője, a weboldalon megadott személyes adatok kezelője (a továbbiakban: Adatkezelő): HA-MO-BU FOOD IMPEX Kft
Cím: 1196 Budapest, Jáhn Ferenc utca 155.
Email: admin@hamoazsiaibisztro.hu
Telefon: 06 30 527 6747
A személyes adatok kezelésével összefüggő tevékenységeinket az új Európai Uniós általános adatvédelmi rendeletben (GDPR: General Data Protection Regulation) kötelezően előírt és alkalmazandó szabályok tekintetében felülvizsgáltuk és elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy az abban, valamint a hazai hatályos jogszabályokban meghatározott követelményeknek megfelelően végezzük.
Elkötelezettek vagyunk a weboldalt felkereső látogatóink, ügyfeleink, partnereink és minden érintett személyes adatainak védelmében egyaránt, kiemelten fontosnak tartjuk információs önrendelkezési jogaik tiszteletben tartását.
A személyes adatokat bizalmasan kezeljük és megteszünk minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, amely a személyes adatok biztonságát garantálja.
Amennyiben olyan kérdése merül fel, amely jelen adatkezelési tájékoztatónk alapján nem egyértelmű, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk fenti elérhetőségeinken! Törekszünk arra, hogy minél gyorsabban válaszoljunk Önnek, viszont amennyiben kérdése megfelelő megválaszolása több időt vesz igénybe, akkor legfeljebb 15 napon belül vállaljuk annak megválaszolását.
Bármikor kérhet tájékoztatást személyes adatai kezelésével kapcsolatban írásban (emailben, illetve postai címünkre megküldött levélben) vagy szóban (telefonon). Felhívjuk a figyelmét, hogy telefonon történő megkeresése esetén – amennyiben adatkezeléssel kapcsolatos igénye indokolja (pl.: adatainak törlését kéri) –, akkor azonosítanunk kell abból a célból, hogy jogosult-e a kérésre, mielőtt teljesítjük azt. Ha az azonosítás nem lehetséges, akkor kizárólag általános tájékoztatást adhatunk az adatkezeléssel kapcsolatban. Emiatt javasoljuk, hogy kérdését vagy igényét lehetőleg írásban jelezze.

Alkalmazott jogszabályok
  1. Kötelezettséget vállalunk arra, hogy a személyes adatok kezelését a mindenkori hatályos, különösen pedig az alábbiakban felsorolt jogszabályi előírásoknak megfelelően végezzük: • az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezés (általános adatvédelmi rendelet), vagy más néven GDPR: General Data Protection Regulation; • 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról.
    Panaszkezelés és további jogérvényesítési lehetőségek
    Mindent tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a személyes adatok kezelése a jogszabályoknak megfelelően történjék. Amennyiben úgy érzi, hogy nem feleltünk meg ennek vagy bármilyen kérdése merülne fel ezzel kapcsolatban, akkor kérjük, hogy jelezze Nekünk fenti elérhetőségeinken.
    Személyes adatai védelméhez fűződő jogai megsértése esetén további jogorvoslati lehetőségért – amennyiben az Adatkezelő az Ön jelzése ellenére sem szünteti meg jogsértő magatartását – a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat, alábbi elérhetőségein:
    Hivatalos név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
    Postai cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
    Telefonszám: +3613911400
    Email: ugyfelszolgalat@naih.hu
    Weboldal: www.naih.hu
    A weboldalon kezelt adatok
    Weboldalunk nyilvános tartalmát bárki – személyes adatai megadása nélkül – megtekintheti, az nem kötődik regisztrációhoz vagy bejelentkezéshez.
    A weboldal meglátogatásával, használatával összefüggésben az alábbiakban felsorolt adatokat kezeljük a jelen tájékoztatóban megfogalmazott célból és ideig, továbbá az adatkezeléshez fűződő jogai érvényesítését a következők szerint biztosítjuk:
Sütik (cookie) kezelése
  1. Mi a süti? A süti (cookie) a weboldalunk megnyitása és használata során az Ön által erre,
    az internet elérésére használt készülékén (számítógép, okostelefon) elhelyezett szöveges fájl, amely jellemzően a webszerver és az Ön készüléke közötti kapcsolatra vagy a weboldal működésére vonatkozó információkat tartalmaz (például úgynevezett munkamenet vagy session azonosítót, amely egy betűkből, számokból és egyéb írásjelekből álló egyedi karaktersorozat; a weboldal Ön által történő megnyitásának, felkeresésének időpontját, stb.), s amelynek tartalmát alkalmanként – amíg Ön a weboldalunkat böngészi vagy amikor később újból meglátogatja – a webszerver visszaolvassa onnan.
    A süti tartalmának segítségével képes a weboldal (szerver) a felhasználói élményt javítani, illetve a weboldalon nyújtott szolgáltatásokat megvalósítani. Amikor például egy webáruházban vásárol, általában ilyen sütik alkalmazásával képes a webáruház megkülönböztetni egymástól és kezelni a folyamatban lévő vásárlásokat (pl.: a kosár aktuális tartalmát). Ha vásárlás közben esetleg megszakad az internetkapcsolata, a weboldal a korábban letárolt süti alapján tudja azt, hogy milyen terméket tett be a kosarába, melyik terméket kereste, s amennyiben helyreállt a kapcsolat, folytatni tudja a vásárlást ott, ahol éppen abbahagyta.
    Az adatkezelés célja A weboldalunkra látogató felhasználók azonosítása, egymástól való megkülönböztetése, illetve a felhasználók aktuális munkamenetének azonosítása, az annak során megadott adatok tárolása, az adatvesztés megakadályozása.
    A kezelt adatok köre A weboldalunkon alkalmazott sütik a weboldal működését támogató, úgynevezett funkcionális sütik, amelyek a weboldal felkeresésének időpontját, a munkamenet azonosítót és a munkamenetre vonatkozó egyéb, a weboldal programkódja által értelmezhető információkat (szám- és karaktersorok) tartalmaznak.
    A funkcionális sütikben tárolt információkat nem továbbítjuk harmadik fél számára.
    Az adatkezelés időtartama A weboldalunkon alkalmazott funkcionális sütik egy részének érvényessége lejár, amint Ön a weboldalt elhagyja, illetve bezárja a böngésző programjában oldalunk. Néhány további funkcionális süti élettartama ennél hosszabb (180 nap), e sütik tartalmához weboldalunk viszont kizárólag akkor férhet hozzá, ha Ön újra felkeresi weboldalunkat ugyanarról a készülékről és ezeket a sütiket időközben nem törölte le arról.
    Jogérvényesítés A legtöbb internet böngésző program automatikusan engedélyezi a sütik használatát. Ön viszont ezt a beállítást bármikor megváltoztathatja, tilthatja és törölheti is a sütiket. A készülékén tárolt sütik tartalmához bármikor hozzáférhet, azt megismerheti, megnézheti.
    A sütik kezelésére, használatuk letiltására vagy törlésére az ismert internet böngésző programoknak általában a beállításaik között, jellemzően a biztonság, adatvédelem vagy adatvédelmi beállítások elnevezésű almenüben, süti vagy cookie néven van lehetősége.
    Felhívjuk a figyelmét arra, hogy amennyiben letiltja vagy nem fogadja el a sütik használatát, akkor a weboldal használata során bizonyos funkciók működése megváltozik, illetve nem lesz elérhető az Ön számára.
    További információkat a sütik kezeléséről az adott program súgójában, illetve a következő hivatkozásokon, a program nevére kattintva találhat: Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox, Edge.
Google Analytics szolgáltatás
  1. Weboldalunk látogatottságának, forgalmi adatainak, illetve teljesítményének elemzése, mérése céljából igénybe vesszük a Google Analytics szolgáltatást. A weboldalról összegyűjtött információk a Google számára automatikusan továbbításra kerülnek, viszont ezek nem tartalmaznak (nem is tartalmazhatnak!) személyes adatokat. Az összegyűjtött és továbbításra kerülő információk a weboldal látogatóinak beazonosítására nem, csupán a munkamenetek egymástól történő megkülönböztetésére alkalmas statisztikai adatok. A Google Analytics adatkezeléséről további információkat ide kattintva olvashat.
    Az adatkezelés célja A weboldal teljesítményének mérése, a használatára vonatkozó statisztikák készítése érdekében a weboldalt felkereső látogatók, illetve munkameneteik egymástól való megkülönböztetése.
    A kezelt adatok köre A Google Analytics szolgáltatás a weboldal teljesítményének mérésére, a használatára vonatkozó statisztikák készítéséhez sütiket használ, amelyek a szolgáltatás által értelmezhető információkat (betűkből, számokból és egyéb írásjelekből álló egyedi karaktersorokat) tartalmaznak.
    Az adatkezelés időtartama A Google Analytics szolgáltatás által alkalmazott sütik érvényessége többféle lehet. Vannak olyan sütik, amelyek érvényessége lejár, amikor Ön bezárja az oldalt az internet böngésző programjában, illetve van néhány olyan is, amelynek az érvényessége ennél is rövidebb (1 perc) vagy esetleg lényegesen hosszabb (pl.: 24 óra vagy például 2 év). Ugyanakkor e hosszabb időre érvényes sütik tartalmához weboldalunk – és ezen keresztül a Google Analytics szolgáltatás is – kizárólag akkor férhet hozzá, ha Ön újra felkeresi weboldalunkat ugyanarról a készülékről és ezeket a sütiket időközben nem törölte le arról.
    Jogérvényesítés Amennyiben nem szeretné, hogy a Google Analytics szolgáltatás az Ön weboldal látogatásáról adatokat gyűjtsön, lehetősége van azt megtiltani az erre a célra használható program telepítésével és használatával. A Google Analytics adatgyűjtését letiltó böngésző bővítményről további információkat ide kattintva olvashat, letölteni, illetve telepíteni innen tudja.
    A Google Analytics által alkalmazott sütik használatát – minden további sütivel együtt – szintén letilthatja. A készülékén tárolt sütik tartalmához bármikor hozzáférhet, azt megismerheti, megnézheti és törölheti is.
Facebook Pixel (Facebook képpont)
  1. A Facebook Pixel olyan kód, amely segítségével a weboldal látogatóinak személyre szabott ajánlatokat, hirdetéseket jeleníthet meg a Facebook felületén a weboldal tulajdonosa a Facebook marketing szolgáltatás igénybe vételével. A Facebook e remarketing követőkód használatával képes hatékonyan, az érdeklődők (célközönség) számára célzott reklámokat megjeleníteni, s emellett a weboldal látogatóiról statisztikai adatokat szolgáltatni a weboldal tulajdonosa számára. A Facebook Pixel a működéséhez sütiket is használ.
    A Facebook adatkezelésével, süti kezelésével és a Facebook Pixel alkalmazásával kapcsolatban további információkat itt találhat: https://www.facebook.com/about/privacy https://www.facebook.com/policies/cookies/
    Az adatkezelés célja A weboldalt felkereső látogatók, illetve munkameneteik egymástól való megkülönböztetése, számukra személyre szabott ajánlatok és hirdetések megjelenítése Facebook oldalukon.
    A kezelt adatok köre A Facebook Pixel által alkalmazott sütik a szolgáltatás által értelmezhető információkat (betűkből, számokból és egyéb írásjelekből álló egyedi karaktersorokat) tartalmaznak.
    Az adatkezelés időtartama A Facebook Pixel által alkalmazott sütik érvényessége általában 90-120 perc. A sütik tartalmához weboldalunk – és ezen keresztül a Facebook szolgáltatás is – kizárólag akkor férhet hozzá, ha Ön újra felkeresi weboldalunkat ugyanarról a készülékről és ezeket a sütiket időközben nem törölte le arról.
    Jogérvényesítés A Facebook Pixel által alkalmazott sütik használatát – minden további sütivel együtt – szintén letilthatja. A készülékén tárolt sütik tartalmához bármikor hozzáférhet, azt megismerheti, megnézheti és törölheti is.
Kapcsolatfelvétel céljából kezelt adatok
  1. Weboldalunkon megtalálható elérhetőségeink bármelyikén, valamint az erre szolgáló üzenetküldő űrlapján keresztül egyaránt felveheti Velünk a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel során megadott személyes adatait kizárólag az Önnel való kapcsolattartásra használjuk, azokat nem továbbítjuk.
    Az adatkezelés célja Az érdeklődőkkel történő kapcsolatfelvétel.
    Az adatkezelés jogalapja Érdeklődés, tájékoztatás kérése esetén önkéntes hozzájáruláson alapul az adatkezelés az EU általános adatvédelmi rendelete (GDPR) és az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) alapján.
    A kezelt adatok köre A kapcsolatfelvételi üzenetküldő űrlapon történő üzenetküldés esetén az alábbi adatait kezeljük:
    • név,
    • email cím,
    • telefonszám.
    A kapcsolatfelvétel bármely más elérhetőségünkön történő kezdeményezése esetén pedig az alábbi adatok közül az Ön által önkéntesen megadottakat kezeljük:
    • név,
    • email cím,
    • telefonszám,
    • cím (postacím).
    Az adatkezelés időtartama Megadott személyes adatait a kapcsolatfelvétel jellegétől függően különböző ideig kezeljük.
    A szükséges tájékoztatás megadását követően nem őrizzük tovább, kivéve, ha az eseti jellegű kapcsolatfelvétel tárgyában jogszerűen igény érvényesíthető, abban az esetben annak igazolhatósága céljából legfeljebb 5 évig megőrizhetjük.
    Jogérvényesítés Adatai kezeléséről bármikor kérhet tájékoztatást fenti elérhetőségeinken.
    Szintén bármikor kérheti adatai helyesbítését, amennyiben azt tapasztalja, hogy például hibásan adta meg vagy tévesen, illetve hiányosan rögzítettük azokat.
    Adatai törlését is kérheti, s ha annak nincs jogszabályi akadálya, akkor kérésének haladéktalanul eleget teszünk (ellenkező esetben pedig tájékoztatjuk a törlés megtagadásának indokáról).
    Kik ismerhetik meg az adatokat? Az Ön által megadott adatok megismerésére kizárólag munkatársaink jogosultak.
Megrendelés során megadott adatok kezelése
  1. Weboldalunkon lehetőség van szolgáltatásainkat megrendelni. Megrendelőink magánszemélyek és jogi személyek (cégek, vállalkozások, intézmények) egyaránt lehetnek, s mivel a céges kapcsolattartói adatok is tartalmazhatnak olyan, a természetes személy azonosítására alkalmas információkat (pl.: email cím előtagjában a név), amelyek személyes adatnak minősülnek, az adatkezelés biztonságáról és jogszerűségéről ezek esetében szintén gondoskodunk.
    Az adatkezelés célja A megrendelés teljesítése, szolgáltatás biztosítása, ügyfél kapcsolattartás.
    Az adatkezelés jogalapja Önkéntes hozzájáruláson az EU általános adatvédelmi rendelete (GDPR) és az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), jogszabály alapján az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény, valamint a számvitelről szóló 2000. évi C. törvények előírásain alapul az adatkezelés.
    A kezelt adatok köre A megrendelők, ügyfelek beazonosításához, a velük történő kapcsolattartáshoz, a szerződés jogszerűségének igazolásához, továbbá a számlák- és egyéb pénzügyi bizonylatok kiállításához szükséges adatok közül az alábbi adatok:
    • név (megrendelő vagy kapcsolattartója, aláírásra jogosult képviselője neve),
    • cím (székhely, számlázási, postai cím),
    • adószám,
    • email cím,
    • telefonszám.
    Az adatkezelés időtartama A szolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (pl.: számlák) megőrzési ideje az adóügyi önellenőrzés biztosíthatósága érdekében legfeljebb 8 év. Ennek elteltével töröljük, illetve leselejtezzük és megsemmisítjük a bizonylatokat.
    Jogérvényesítés Adatai kezeléséről bármikor kérhet tájékoztatást fenti elérhetőségeinken.
    Szintén bármikor kérheti adatai helyesbítését, amennyiben azt tapasztalja, hogy például hibásan adta meg vagy tévesen, illetve hiányosan rögzítettük azokat.
    Adatai törlését is kérheti, s ha annak nincs jogszabályi akadálya, akkor kérésének haladéktalanul eleget teszünk (ellenkező esetben pedig tájékoztatjuk a törlés megtagadásának indokáról).
    Az adatok továbbítása: A szolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatokat (számlák) könyvelési szolgáltatást végző szerződött partnerünk számára adatfeldolgozás céljából átadjuk, azok tartalmáról a Nemzeti Adó- és Vámhivatal felé jogszabályi kötelezettség teljesítése céljából továbbítjuk a – számlákon szereplő – adatokat.
    Kik ismerhetik meg az adatokat? A megrendelés során megadott személyes adatok megismerésére kizárólag munkatársaink jogosultak. A szolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (számlák) tartalmát az adatfeldolgozásban érintett szerződött partnerünk, valamint jogszabályi előírás alapján eljáró közigazgatási szervek (pl.: a Nemzeti Adó- és Vámhivatal) szintén megismerhetik.
Megrendelés során megadott adatok kezelése
  1. Weboldalunkon lehetőség van szolgáltatásainkat megrendelni. Megrendelőink magánszemélyek és jogi személyek (cégek, vállalkozások, intézmények) egyaránt lehetnek, s mivel a céges kapcsolattartói adatok is tartalmazhatnak olyan, a természetes személy azonosítására alkalmas információkat (pl.: email cím előtagjában a név), amelyek személyes adatnak minősülnek, az adatkezelés biztonságáról és jogszerűségéről ezek esetében szintén gondoskodunk.
    Az adatkezelés célja A megrendelés teljesítése, szolgáltatás biztosítása, ügyfél kapcsolattartás.
    Az adatkezelés jogalapja Önkéntes hozzájáruláson az EU általános adatvédelmi rendelete (GDPR) és az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), jogszabály alapján az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény, valamint a számvitelről szóló 2000. évi C. törvények előírásain alapul az adatkezelés.
    A kezelt adatok köre A megrendelők, ügyfelek beazonosításához, a velük történő kapcsolattartáshoz, a szerződés jogszerűségének igazolásához, továbbá a számlák- és egyéb pénzügyi bizonylatok kiállításához szükséges adatok közül az alábbi adatok:
    • név (megrendelő vagy kapcsolattartója, aláírásra jogosult képviselője neve),
    • cím (székhely, számlázási, postai cím),
    • adószám,
    • email cím,
    • telefonszám.
    Az adatkezelés időtartama A szolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (pl.: számlák) megőrzési ideje az adóügyi önellenőrzés biztosíthatósága érdekében legfeljebb 8 év. Ennek elteltével töröljük, illetve leselejtezzük és megsemmisítjük a bizonylatokat.
    Jogérvényesítés Adatai kezeléséről bármikor kérhet tájékoztatást fenti elérhetőségeinken.
    Szintén bármikor kérheti adatai helyesbítését, amennyiben azt tapasztalja, hogy például hibásan adta meg vagy tévesen, illetve hiányosan rögzítettük azokat.
    Adatai törlését is kérheti, s ha annak nincs jogszabályi akadálya, akkor kérésének haladéktalanul eleget teszünk (ellenkező esetben pedig tájékoztatjuk a törlés megtagadásának indokáról).
    Az adatok továbbítása: A szolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatokat (számlák) könyvelési szolgáltatást végző szerződött partnerünk számára adatfeldolgozás céljából átadjuk, azok tartalmáról a Nemzeti Adó- és Vámhivatal felé jogszabályi kötelezettség teljesítése céljából továbbítjuk a – számlákon szereplő – adatokat.
    Kik ismerhetik meg az adatokat? A megrendelés során megadott személyes adatok megismerésére kizárólag munkatársaink jogosultak. A szolgáltatás teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok (számlák) tartalmát az adatfeldolgozásban érintett szerződött partnerünk, valamint jogszabályi előírás alapján eljáró közigazgatási szervek (pl.: a Nemzeti Adó- és Vámhivatal) szintén megismerhetik.
Adatfeldolgozás

Weboldalunk működésének informatikai hátterét szerződéses szolgáltató partnerünk biztosítja. A weboldalon kezelt adatok tárolása az Európai Unió területén, szerződött partnerünknél történik. Név: Rackforest Zrt
Email: info@rackforest.hu
Adószám: 32056842-2-41
Telefon: +36 1 211 0044
Cím: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 11. 5. em. B05001.
Az adatkezelés biztonsága
Az általunk kezelt személyes adatok biztonsága érdekében megteszünk minden olyan technikai és szervezési intézkedést, amely szükséges ahhoz, hogy az adatok védettek legyenek a véletlen törlés (megsemmisülés), a jogosulatlan felhasználás vagy módosítás ellen. Az informatikai rendszereinkben kezelt adatokhoz a hozzáférést jogosultsági rendszer alkalmazásával, kizárólag munkatársaink számára engedélyezzük.
Fentiekkel gondoskodunk arról, hogy a kezelt adatokhoz illetéktelen személy ne férhessen hozzá, ne hozhassa nyilvánosságra, ne továbbíthassa, valamint ne módosíthassa vagy törölhesse azokat.
Az adatok továbbítása
Személyes adatait azok megismerésére jogosultsággal nem rendelkezők számára nem adjuk át, harmadik félnek kizárólag abban az esetben továbbítjuk, ha Ön ehhez előzetesen hozzájárulását adta. Kivételt képez ez alól, ha az adatok továbbítását jogszabály előírja kötelezően számunkra, így például a szerződések, illetve szolgáltatások teljesítéséhez kapcsolódó pénzügyi bizonylatok tartalmáról a Nemzeti Adó- és Vámhivatal felé továbbítjuk a – számlákon szereplő – adatokat, egy esetleges hatósági vizsgálat során pedig az eljáró szerv (pl.: rendőrség, ügyészség, bíróság, stb.) hivatalos megkeresésére a megkeresés céljából szükséges adatokat kötelesek vagyunk átadni. Ehhez az Ön külön hozzájárulása nem szükséges, mivel ez törvényben meghatározott feladatunk.
Az Adatkezelési tájékoztató felülvizsgálata és elérhetősége
Fenntartjuk a jogot jelen tájékoztató felülvizsgálatára és szükség szerinti módosítására, amely indokolt lehet a vonatkozó jogszabályok vagy adatkezelési tevékenységünk, az arra alkalmazott technológia megváltozása esetén egyaránt. Amennyiben a módosítás az önkéntes hozzájárulása alapján kezelt személyes adatait is érinti, akkor erről haladéktalanul tájékoztatjuk, s személyes adatai további kezelését felfüggesztjük mindaddig, amíg ahhoz nem járul hozzá újra.
A mindenkori hatályos Adatkezelési tájékoztató elérhető mindig itt, a weboldalon nyilvánosan közzé téve.